Žáci 7.A se celý den učili v centru robotiky.
Žáci byli rozděleni do tří skupin. Byla pro ně přichystaná tři stanoviště. Na prvním stanovišti se žáci setkali s programovatelným legem (Lego MINDSTORMS), kde se seznámili s jednotlivými senzory, např. dotykovým, barevným nebo ultrazvukovým senzorem, které si postupně také vyzkoušeli. Na displeji řídící jednotky zobrazovali různé obrázky dle intenzity světla. Dále pracovali s motory. Na druhém stanovišti měli žáci možnost vidět využití tabletů a příslušných aplikací ve výuce. Využívali Learning chocolate, Quizlet, Google překladač, QR kódy a Aurasmu. Sami žáci rozšířenou realitu tvořili a to pro předměty jako anglický jazyk, matematika nebo přírodopis. Na třetím stanovišti se poté seznámili s blokovým programováním v aplikaci ScratchJR a online nástroji Scratch v rámci projektu Škola dotykem Hravě. Prostřednictvím programování si žáci zopakovali rovinné útvary a jejich vlastnosti, např. čtverec, obdélník, rovnostranný trojúhelník a spoustu dalších.