Žádosti o informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
1. Úplný oficiální název povinného subjektu
2. Důvod a způsob založení povinného subjektu, včetně podmínek a principů, za kterých provozuje svoji činnost.
3. Popis organizační struktury povinného subjektu.
4. Kontaktní poštovní adresa, tel., oficiální e-mail, jiné možnosti spojení.
5. Bankovní spojení pro všechny v úvahu připadající platby od veřejnosti.
6. Identifikační číslo organizace (IČO).
7. Daňové identifikační číslo (DIČ).
8. Dokumenty
8.1. Seznam hlavních dokumentů
8.2. Údaje o schváleném i upraveném rozpočtu
Rozpočet města Plzně na rok 2021 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2022-2024
- schválilo Zastupitelstvo města Plzně usnesením č. 456 ze dne 14. 12. 2020 (zde)
- schválila Rada města Plzně usnesením č. 1190 ze dne 14. 12. 2020 (zde)
Schválená výše provozního příspěvku na rok 2021 a výhledy na roky 2022-2024 pro naši školu vč. popisu změn rozpočtu proti schválenému výhledu 2021 (zde).
Rozpočet města Plzně na rok 2022 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2023-2025
- schválilo Zastupitelstvo města Plzně usnesením č. 462 ze dne 13. 12. 2021 (zde)
- schválila Rada města Plzně usnesením č. 1285 ze dne 22. 12. 2021 (zde)
9. Místo a způsob, jak získat příslušné informace, kde lze podat žádost, předložit návrh, podnět či jiné dožádání anebo obdržet rozhodnutí.
10. Příjem podání a podnětů
11. Místo, lhůta a způsob, kde lze podat opravný prostředek proti rozhodnutí povinného subjektu a to včetně výslovného uvedení požadavků, které jsou v této souvislosti kladeny na žadatele, jakož i popis postupů a pravidel, která je třeba dodržovat při těchto činnostech.
12. Název příslušného formuláře, způsob a místo, kde lze takový formulář získat.
13. Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž povinný subjekt zejména jedná a rozhoduje.
14. Sazebník úhrad za poskytování informací.
15. Výroční zprávy minimálně za dva předchozí kalendářní roky o činnosti subjektu v oblasti poskytování informací.